tisdag 24 mars 2009

Usch och fy!

Har fått nån typ av magsjuka! Haft en variant till magknip i flera timmar och helt ur balans. Så blev jag hemkörd från jobbet, och direkt när jag lagt av mig väskan i rummet så var det dags att knäböja inför den heliga porslinsstolen... Gör så ont!! Och det där magknipsliknande ligger fortfarande kvar o plågar... Saknar min älskling o längtar hem massor i vanliga fall, och självklart ännu mer nu! Helt värdelöst att vara sjuk när man inte är hemma. Ingen riktig höjdare att vara det hemma heller, men inte lika besvärligt åtminstone, plus att därhemma är det nån som kunde tagit hand om mig..

Ska ta en till dubbeltur till den heliga, sen sova om det går.

1 kommentar:

Elisabet sa...

Älsklingen då! Jag tar hand om dig på distans :0) Krya på dig syst! Kram kram