måndag 9 mars 2009

Inbjudningskort

Då har vi äntligen fixat med alla inbjudningskort! Adresserna är framletade, informationen är utskriven och nerstoppad i alla kuvert. Men vi har inte hunnit skicka dem. Och nu är jag ju i Örebro igen, så det lämnar jag till P-A. Datorn är äntligen tillbaka från reparatören och P-A har precis lämnat den för leverans till mig. MEN han glömde köpa frimärken, haha. Men han skulle fixa det nu på vägen hem, så inbjudningskorten lär dimpa ner i veckan!

Svara snabbt! Jag vet att datumet är satt "sent" men jag ser så mkt fram emot att se vilka som kommer! =) Ska bli spännande att fixa en bordsplacering också!

Känns skit att vara tillbaka i Örebro, lite mer än vanligt... Jag tycker att det är kul, det gör jag! Men det känns skit att vara så länge och så långt ifrån min älskling.

Kycklingen är i ugnen, tvätten igång och likaså disken. SÅ HUNGRIG NU! Ska bli gott, kycklingfile, potatiskroketter och Lohmanders bearnaisesås. *slurp* =)

Inga kommentarer: