tisdag 17 mars 2009

Ingen övertid, men after work

Japp, så såg eftermiddagen ut. Men först hade vi ett stopp på Willys. Kommer nämligen folk till lägenheten imorrn som vi ska bjuda på hemmagjord pizza. *mums* Så stannade vi till på ett ställe nedanför oss för en öl (cider för mig) och nu ska grabbarna fixa pizzadegen, sen städa. De är nämligen dåliga på det där med att städa så nu ska de baske mig få göra ett ryck! =)

Har inte köpt nåt USB-minne idag heller till vår musik. Men idag är jag riiiiktigt trött, har sovit uselt tydligen. Så det får bli någon annan dag i veckan.

Jag hade ju hoppats på lite övertid i veckan för att skrapa ihop lite mer pengar och få tiden att gå snabbare, men det blir inget av med det, för vi har inget att göra..! Inget jobb i helgen heller, men det är bara bra, för då kan jag åka hem. Måste boka in med toastarna så de får träffa varandra! =)

Längtar hem så mycket, och jag har en känsla av att det kommer bli ännu mer längtan ju närmre sista dagen vi kommer..! Ska bli så härligt att komma hem till kissarna, älsklingen, egna sängen och bröllopsplaner!

Inga kommentarer: