torsdag 12 mars 2009

Jag vill ha fredag idag..

..för på fredag kommer min älskade till Örebro! *wee* Som jag längtar!!
Hade hoppats på att han skulle komma idag redan, men det gick inte med jobb. Men imorrn dyker han upp, lagom tills jag slutar, så ska vi ta en sväng i Mariebergs centrum, handla lite mysig helgmat och bara älska att vara i varandras sällskap igen!

För var dag som går vill jag bara gifta mig ännu mer. Jag har verkligen hittat min drömprins, the One, mannen i mit.. Jo, you get the picture?! =) Idag ringde en kvinna som sa att jag skulle få blommogram och hon ville veta vart det skulle levereras. Så kommer blommorna runt 14-tiden. Jättefina rosa rosor, ett kort och en liten söt tillhörande nalle! Han är ju så underbar! Saknar honom så otroligt mycket när jag är i Örebro. Visst, det är kul att bygga ny butik, men jag tycker egentligen ingenting är roligt. Vill inte göra nåt, för jag tycker inte så mkt är kul utan P-A. Jag vill ju dela allt med honom..! Jag har så mycket att se fram emot, och jag kan knappt vänta till att verkligen få dela mitt liv med honom, upplevelser, ja ALLT!
Nu är jag helt rastlös, men det är för att jag längtar så tills imorgon! =)

Inbjudningarna är skickade, i måndags. Så ni borde ha fått dem vid det här laget =) Väntar med spänning på svar!

Armband och halsband kom från tradera i veckan också, likaså utdrag från Uppsalas födelsebok på en Johan Axel Liljeberg, min farfars morfar. Ett av 5 dokument som jag ju måste skicka in till PRV för att ansöka om namnbyte. Tur att människorna på stadsarkiven är trevliga o hjälpsamma. Antar att det är det de är till för, men ändå. Blir ju alltid glad när folk, för ovanlighetens skull är trevliga och hjälpsamma!

Snart är det dags för middag, Maria ska göra tortillas till oss alla. Hon är så snäll! =) Tur att hon också bor här, annars skulle jag bli galen på ungkarlsfasonerna som härjar fritt. Men hon har en lugnande effekt på mig =)

Se till att svara på inbjudningen nu då! Jag vet att OSA är 2:a maj, men jag vill ju helst veta på en gång, tihi! Vill ha allt på en gång ju! =) Önskar så att det var sommar nu och det var dags... *drömmer*

Inga kommentarer: