fredag 27 mars 2009

Sista helgen...

...i Örebro!

Magsjukan är över, och jag försökte jobba idag. Gick ju sådär... Efter frukostfikat var det dags att åka hem igen pga yrsel. Så urbota meningslöst! Kan ju ändå inte koppla av ordentligt när jag inte är hemma, och så förlorar vi massa viktiga dyra pengar inför bröllopet.. Nåja, what to do... Nu är jag hungrig så det knakar iaf, skulle kanske äta nåt litet innan det är dags.
Åt bacon idag, såååå gott! (ha då i minnet att jag inte ätit mat sen i tisdags...) Ikväll blir det indiskt vilket kanske inte är det bästa för magen, men får leta efter det inte så starka på menyn.

Imorrn kommer min älskade fästman! Om vädret tillåter. Nu har han fått tillbaka bilen efter ytterligare en reparation, så den ska funka. Men han har usla däck och vädret är ju inte det mest vårrika. Nåja, bara hålla tummarna! Han måste ta hem lite grejer så jag får plats i bilen på vägen hem =)

Nu är det "mingel", med de jag bott med i 2 månader...

Inga kommentarer: