måndag 23 mars 2009

Den har kommit!!

Brudklänningen har kommit!! Åååh, som jag längtar tills jag kan hämta den, sakta öppna (eller varför inte slita?!) upp paketet, hålla upp den och jackan, se på den, känna på den. Stänga in mig så inte Per-Anders ser, och prova den! För första gången, och enda gången innan det är dags att kontrollera passformen i veckan innan bröllopet. Underbart! Önskar att jag kunde visa min älskade också, men det går ju inte innan vigseln =)

Lite drygt en vecka kvar i Örebro nu. Nästan slut så jag får komma hem ordentligt till min älskade prins! Längtar så oerhört mycket! Invigning på torsdag, och det verkar som vi ska hinna klart med allt. Trist annars iof haha. Projektmiddag på fredag kväll, indiskt trevligt ställe tydligen. Och på lördag kommer min knight in shining armor hit! Blir här i helgen, tar med sig så mkt som möjligt av mina grejer härifrån när han åker hem så jag inte har för mkt sen när jag ska åka med Maria hem.

Men som jag längtar!!! Och i veckan bör hårsmycket komma fram kan man tycka..! Det skulle ju blivit postat i måndags. Får se vad som händer, annars får jag skriva till dem igen.

När jag kommer hem blir det en liten prinsesstund, klänning, armband, jackan, hårsmycke. Måste ju se ungefär vad som komma skall! =)

Dags att leta lite säckpipemusik till bröllopet!

Inga kommentarer: