måndag 16 mars 2009

Efter middagen

Nu har vi ätit. Trevligt och gott och nu är jag lagom mätt!

Sitter o laddar ner lite musik till bröllopet. Härligt med massa 50-60-talsmusik! Och även 70-talsdisco. =) Skulle köpt ett USB-minne idag också, men orkade inte gå till Clas Ohlson. Och så slö är jag inte att jag inte orkar köpa i butiken där vi jobbar, utan jag hade varit tvungen att handla i citybutiken, och dit orkade jag inte gå efter att vi kommit hem med stora matkassar. =) Får se om det blir av i veckan, ska nog jobba över verkar det som.

Michael Jackson, Jackson 5, Dirty Dancing-låtar och lite mer godbitar! Älskar det här! Men ännu hellre hade jag velat sitta hemma med min älskade och letat låtar tillsammans med honom. Det här är ju sånt vi ska göra tillsammans! Men nu är inte situationen ultimat, så är det bara. Men som sagt, 2 veckor kvar snart bara! En liten fis i rymden jämfört med tiden jag redan varit borta. När det här är över blir det dunderplanering! Upp till Dalarna för att provsmaka mat och tårta, kolla blommor o beställa, hotellrum. Massor som ska fixas! Ont om tid och pressat, men spännande såklart!

Så kul nu när vissa har börjat svara! Mest familj än så länge, men några "utomstående" har tackat ja också. Längtar tills datumet är över, när vi har en färdig lista så vi kan börja med bordsplaceringen på riktigt! Vi har redan börjat spåna på det hela, försöker få fram en bild, men det är ju svårt när vi inte har en färdig lista.

Nu är det musikletning som gäller! Vill ni höra nån speciell låt på vår härliga bröllopsdag så säg till. Då fixar vi det, förutsatt att vi själva gillar den förstås, hehe.

Inga kommentarer: