fredag 29 maj 2009

Vaccination

Har nyss kommit hem från vårdcentralen efter att ha tagit Twinrix, spruta nr2. Och som det spänner! Eller är det bara jag? =) 

Semester äntligen! Som jag har längtat efter det här! Kunna koppla av, ägna all tid ordentligt åt bröllopet och fixa o dona. Kanske kan ta reda på vad fan som hänt med våra biljetter till Bali som borde dykt upp?? Ska fixa pass iallafall, så vi kommer in i landet om vi nu kommer härifrån...

Och hungrig är jag! Väntar på min blivande make att han ska ta sig från ett jobb, hämta upp mig så vi kan åka in till stan och käka lyxsmörgås till frukost på Sandy's o ha det mysigt tillsammans. Så mkt att göra, och jag önskar han kunde ta ledigt och planera med mig. Alldeles för mkt jobb nu. Men å andra sidan, tack vare det som vi kan renovera sovrummet när vi är borta, äntligen få det gjort! 

Igår fick vi maten till bröllopet undanstökad äntligen. Ett "bekymmer" mindre.

Lär byta om, varmt ute och här sitter jag i jeans och trök. =) Han hämtar mig ju snart! Skynda!


Imorrn är det bara 2 veckor kvar!!! *wee*

Toodles!
 

Inga kommentarer: