tisdag 2 juni 2009

Möhippa/ Hen Party!

Idag var det möhippa för vår kära söta Lisa! Började med lång biltur till Falun, där vi alla möttes upp och skulle spela in en låt. Roligt! Lisa var så nervös i början, men när hon svalnade lite gick det jättebra! Picknick i gruset (gräset var för blött) och efter en snabbtur på stan bar det av till Insjön för att plocka upp nakenmodellen som vi beställt. Det var både konstlat och lite oroligt haha! Men det gick bra! Synd på vädret bara. Vi hade tänkt vara i min gamla trädgård, på filtar i gräset, men det fick blil hemma i Marits vardagsrum istället haha. Det gick ju det också! Men som sagt, lite konstlat kändes det ju...

Trevlig o god middag hemma hos Hanna P sen, och massa spel. Härlig och lugn kväll. Hemma redan innan kl 23, för alla var sååååå trötta. Hanna, Jen och Lisa hade rest långt igår, kommit fram sent. Hanna P=trött på morgnarna =) och jobbar imorrn, och Marit har ju sin lilla Melvin att ta hand om. Själv hade jag sovit dåligt (bara för jag var nervös att försova mig) och haft världens elakaste huvudvärk idag. Men alla var nöjda, vi har ju hållt på hela dagen..!

Imorrn ska jag försöka få med tärnorna, om de inte har fullt upp, och titta på klänningar. Det är liiiite sent att fixa det nu, men klänningar måste de ha. Önskar jag slapp hjälpa de bara, har ju fullt upp med annat som måste fixas. Men har de inte hittat nåt så följer jag med på en panikshopping. Brukar alltid hitta rätt då..! Frisören på torsdag, härligt! Bli lite fin i håret till Lisas och Pauls bröllop. Hoppas vädret blir bra på lördag nu bara!! *håller tummarna*

Sitter här och saknar min älskade fästman... Tror han har somnat. Jag hade på ljudlös för det var ju trots allt en tjejkväll, och missade nog hans godnattsamtal.. Nåja, får pratas desto tidigare imorrn! =) Inte långt kvar nu, han kommer på fredag, så får vi vara nära varandra igen. Och på lördag är det......BRÖLLOP!! *wee* Roligt och mysigt ska det bli! Ser jag fram emot!

Katarina, my darling, som hjälper oss så mycket med bröllopet (vad hade jag gjort utan dig??) kommer på tisdag nästa vecka, och då drar vi igång med dekorationer och fixar allt.

Känns så märkligt nu när det är så nära. När det liksom går upp för mig att det faktiskt är VI som ska gifta oss. Underbart, läskigt, härligt, nervöst, och helt helt helt rätt och perfekt! Det är väl ungefär kontentan av det hela =)

Trött nu..

Toodles!

Inga kommentarer: