onsdag 20 maj 2009

Längre och längre...

...mellan inläggen. Men det är ju så fullt upp! =) Börjar nästan få lite huvudbry över det hela. Vill verkligen vara klar med allt nu, och vara DÄR!! 

Drömmer mardrömmar nu, om möhippor (min är avklarad), svensexor och bröllopet. Och elaka människor faktiskt. Hmm.. Tur att vi har varandra, jag och Per-Anders, i det här läget. Annars hade det varit jobbigt vid det här laget. Fast utan varandra hade vi å andra sidan aldrig varit här, haha. 

Är så nyfiken på hur klänningen blir när den är färdig! Visst, inga jättestora utseendeskillnader, men spännande att se den på, och känna hur det känns. 

Har tänkt länge nu att jag måste höra av mig till Lotta och se om hon har nåt vackert irländskt på lager till fiolen, men jag vet ju inte vilken låt vi skulle vilja ha. Om du läser det här Lotta: jag lovar, ska höra av mig snart. Du ska få lite tid att spela upp dig =)

Vet inte vad mer jag ska skriva. Allt bubblar i kroppen just nu! Jag skulle kunna tjatatjatatjatatjata om hur lycklig jag är (mer än vad jag redan tjatar menar jag ) och hur mycket jag längtar, men det blir ju lite.. tjatigt..! =) Och jag tror ni förstår, att jag längtar och är lycklig till tusen!? =) 

Just ja, verkar vara krångel från början till slut med vår Baliresa... Nu har de inte fått betalningen på 1600kr, fast vi tom betalade in 3400kr. Känns inget vidare. Fick inbetalningskort nr 2 på posten idag. Nu får de baske mig se till att fixa det, så vi ska få simma med delfiner som det är tänkt! Tänk, nästan 2 veckor av ren o skär njutning, ett land som vi aldrig varit. En VÄRLDSDEL som vi aldrig varit i, med värme, spännande mat, vilda djur, djungel.. Mmm.. My idea of relaxing. Få ta hand om varandra, inga andra att bry sig om under den tiden. Lovely!! 

Dags att kolla vad som går på bio ikväll. 

Tjing! 

Inga kommentarer: