måndag 25 maj 2009

Bordsplacering - en vetenskap?

Ja, lätt att få ihop det är det ju inte kan jag lova. Och så finns det regler, undantag, måsten, big NO-NO's osv. Så en vetenskap är det allt. Det tog sin gilla tid, men nu är den färdig iaf! Hoppas ni blir nöjda gott folk. =) Såklart, alla kan ju inte bli nöjda, men vi har gjort allt vi kan för att folk som passar ihop, även om de inte känner varandra, ska få sitta tillsammans. Så det är bara att ta ett djupt andetag och hoppas på det bästa! =) 

Kaos här hemma nu. Stökigt fortfarande efter möhippan, var tvungen att köpa dålig kattsand för den bra sanden var slut och fröken Sofia glömde köpa idag (I-landsproblem??). Grejer till bröllopet ligger i olika påsar, i olika rum och allt känns RÖRIGT! Haha, låter kanske inte så illa, men att bo i det är besvärligt kan jag lova. Måste skriva en lista på allt som ska med till Dalarna så vi inte glömmer nåt, det skulle ju vara förargligt. 

Hade tänkt åka upp till Dalarna i helgen, men det hinns inte med. Stackars Per-Anders har tokmycket jobb som tar andan ur honom, och lite till måste vi fixa här hemifrån innan jag åker upp. Jag åker upp på måndagen, så kommer inte Per-Anders förrän fredag. Och jag har inget pass ännu.. Så förbaskat många att ringa för att ta reda på saker, men glömmer ju bort hälften när jag bara har lunchtimmen att ringa på, och P-A hinner helt enkelt inte. 

Någon som känner nån som har lust att servera på bröllopet?? 

Cheez Ballz (allt för klänningens skull) och lite mys i soffan. Det tycker jag vi är värda ikväll. 

Toodles! 

Inga kommentarer: