söndag 26 april 2009

Sjuk... "som vanligt"

Jaha, då var det min tur att vara sjuk.. igen... Så trött på det här! Jag är alldeles för ofta sjuk, det håller ju inte. Får väl ta ett besök till farbror doktorn så de kan ta massa tester och se om nånting saknas i kroppen. Nåt lär det ju vara..
Jag som trodde jag skulle klara mig nu när jag så gott som missbrukat vitlök, haha, men istället snorar jag, febrar, och är hemma från jobbet. Nu får jag klara med en gammal säsong av Top Model.

Idag ska jag ringa runt massa (om rösten funkar) och se till att mitt nya namn blir registrerat. Fixa bankkort, körkort om det går utan att jag går till polisen, posten. Ja, allt..!

På torsdag är det Dalarna som gäller. Ska bli skönt att få lite mer gjort nu, kanske allt vi kan innan vi åker upp "på allvar". Och igår köpte jag en snygg klänning till Lisas och Pauls bröllop, härligt! =)

Nä, nu blir det Top Model och filt i soffan.

Inga kommentarer: