måndag 6 april 2009

Säckpipa bokad!

Nu har vi skickat mail till säckpipekillen om vilka låtar vi vill ha. Kommer bli underbart vackert! Ringarna är underbara, min älskling är underbar, klänningen är så gott som underbar, och kommer bli underbar när den är klar. Hela dagen kommer bli underbar! =)

Väntar på personbevis för mig och pappsen, så jag kan skicka in ansökan om namnbytet. Lätt ska det inte vara... Men värt det när vi väl är klara!

Dalarna och massa planering, förhoppningsvis tårtprovning bl.a. i veckan. Åker upp onsdag kväll. Tajt med tid iom påsk, men bättre än ingenting..! Får försöka hinna så mkt som möjligt helt enkelt.

OCH! Jag har köpt mig ett golfset! Ett helset med klubbor (begagnade) och en jättefin golfbag på superrea. Vet, lite off att lägga pengar på det nu med bröllopet som väntar. Men vi har börjat lite och jag vill börja prova lite med klubbor som passar mig så jag snart kan spela mig hjälpligt fram på banan. Har ju den bästa coachen iaf! =) Ska bli himla skoj! Och med den billiga prislappen gör det inte så mkt...! =)

Nu har vi suttit med varsin dator alldeles för länge, räkningar, bokningar, planering osv. Dags för lite kvalitetstid innan det är dags att sova!

Inga kommentarer: